Suprema de llobarro a la marinera
Última modificación:

Ingredients
1 suprema de Llobarro salvatge, 1 pastanaga, 1 unitat de porro, 1 ceba, 1 cabeça d’all, 100 grs de crancs, 100grs de gambes, 10 tomàquets madurs grossos, sucre, sal, pebre negra, aigua i vi blanc
Preparació
- Sofregir la meitat de la pastanaga, la ceba i l’all
- Una vegada està ben cuit, afegir el tomàquet que haurem pelat i desgranat. Deixar reduir fins que quedi ben confitat i triturar.
- Corregir de sal i sucre
- A part, amb el porro i la meitat de la pastanaga i la ceba, fer un fumet amb els crancs i les gambes que haurem saltejat prèviament.
- En una paella fregir el llobarro per les dues cares vigilant que no es trenqui.
Retirarem el llobarro, desglaçar amb vi blanc i abocar-hi tres o quatre cullerades grosses de la salsa de tomàquet. Deixar coure uns minuts i mullar-ho amb el suquet de marisc evitant que quedi massa caldós. - Ajuntar-hi el llobarro i deixar acabar de coure tot junt uns minuts.
- Corregir de sal i pebre.
- Servir. Es pot acompanyar amb les cues de gamba o un motlle d’arròs.